רשת המתנ"סים ''שחקים" עפולה מרחיבה בימים אלו את פעילותה גם במרכז הנוער שבשכונת רובע יזרעאל ותוביל חוגים לילדים ונוער בשיתוף פעולה עם מחלקת הנוער.

 

רשת "שחקים", שפתחה בחודש האחרון עשרות חוגים למגוון רחב של גילאים בכל חלקי  העיר, תפתח, בנוסף,  חוגים ברובע יזרעאל, במרכז הנוער, כמענה לצרכי הילדים והנוער בשכונה. בימים הקרובים  צפויים להיפתח שני החוגים הראשונים, ג'ודו ומחול , כאשר המטרה היא להרחיב את ההיצע לתושבי הרובע בפרט ועפולה בכלל ולתת מענה מקיף ונגיש לתושבי השכונה. ההחלטה, שהתקבלה על ידי ראש העיר אבי אלקבץ ויו"ר  "שחקים" עו"ד אלי מלול, כחלק ממדיניות משותפת להרחבת פעילות המתנ"ס לכל חלקי העיר, מהווה בשורה לתושבי השכונה ועתידה להתפתח בעתיד לאור הביקוש של התושבים. בימים אלו, מפעילה הרשת גם ריקודי עם לבוגרים, התעמלות אומנותית ומיזמי ספורט וכעת תסדיר פעילותה גם במרכז הנוער שישמש גם לפעילות קהילתית עם תוכן עשיר, בנוסף לפעילות מחלקת הנוער.

 

"אני שמח על הבשורה שאנו מובילים בימים אלו" אומר מנכ"ל "שחקים" דניאל בן. עד כה עשינו פעילויות רבות בשכונה אך הגיעה העת לעלות שלב ולהנגיש  חוגים ופעילויות נוספות לתושבי הרובע והאזורים הסמוכים. יש לנו תוכנית ארוכת טווח בנושא וזו העת ליישם אותה בשטח ולהתאימה לכלל האוכלוסייה".

יותם ויסמן, חבר הדירקטוריון בשחקים ותושב רובע יזרעאל מברך על המהלך: " כחבר דירקטוריון שחקים וכתושב שכונת הרובע, אני שמח על ההחלטה של ראש העיר מר אבי אלקבץ, בשיתוף פעולה של  יור "שחקים" עו"ד מלול  להרחיב את פעילות החוגים בשכונת רובע יזרעאל.אני רואה חשיבות גדולה למהלך בייחוד לאור הגידול  במספר התושבים אשר בעיקרם משפחות  והורים לילדים ובני נוער זהו עוד צעד חשוב בדרך להנגשת חוגים לילדי העיר עפולה, אני מבקש להודות למנכ"ל דניאל בן ולצוות הנפלא על עבודתם המקצועית והמסורה".

                                                                                           

 

 

 

img